It's all about the eyes..

onsdag 4 april 2012

ska det vara så svårt att höra av sig????????????

detta kanske låter liite bitchigt men efter jag hade strulat lite lätt med V. så fick jag den enda meningen i huvudet att jag kan få vem som helst. jag är kan fan få vem som helst!
Men jag är kräsen, jag vill inte ha vem som helst.

jag är ensam, känner mig jävligt ensam, olyckligt förälskad...mendetär ingen som verken bryr sig eller orka lyssna på mig. Det är lite tråkigt,.. men men jag får väl vänta, ta nästa studentfest eller flytta till nåt eller resa ut från detta land.,...ne just ett problem! Pengar!fan har inte myket pengar sen i sommar och då sak jag ta körkort asså fan! och sen en billig bil och sen bara gasa ut på vägen och känna livet.! Kanske flirta lite på vägen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar